طراحی وبسایت

احتمالا شما که در حال مطالعه این مقاله می‌باشید و قصد مطالعه آن را دارید، به فکر راه‌اندازی و طراحی وب‌سایت هستید و برنامه‌ها و اهداف زیادی در سر دارید. شما با طراحان و شرکت‌های طراحی ‌سایت بسیاری صحبت کرده‌اید و با آن‌ها مشورت نموده‌اید.

بنابراین؛ پس از بررسی‌های مختلف به خوبی از قیمت‌ها و مدت زمان طراحی سایت آگاه شده‌اید. در این مطلب از سایت تاین به بررسی کلی طراحی وب‌سایت و خرید وب‌سایت و معایب و مزایای آن نسبت به طراحی سایت‌های اختصاصی خواهیم پرداخت.

داشتن یک سایت اینترنتی و مزایای آن

به طور کلی، داشتن و طراحی وب‌سایت ‌می‌تواند مزایای زیر را برای شما به دنبال داشته باشد:

  • مخاطبان بیشتری جذب شما ‌می‌شوند و شما را ‌می‌شناسند.
  • قدرت برند و اعتماد به آن افزایش خواهد یافت.
  • دسترسی به اطلاعات برای مخاطبین شما آسان‌تر ‌می‌شود.
  • باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و برگشت برای کاربران شما ‌می‌شود.
  • هزینه انجام تجارت‌ شما را کاهش ‌می‌دهد.
  • خدمات و محصولات شما شهرها و مناطق جغرافیایی بیشتری را پوشش ‌می‌دهند.
  • امکان ارائه خدمات در هر روز از هفته و در هر زمان از شبانه روز که دسترسی شما به مشتریان را به طرز چشمگیری افزایش ‌می‌دهد.

ما در سایت تاین بهترین طراحی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما خیلی راحت می‌توانید سایت مورد نظرتان را به صورت آماده بخرید. با ما در ارتباط باشید تا شما را در طراحی وب‌سایت و خرید سایت مدنظرتان یاری کنیم.

مراحل طراحی وب‌سایت

اکنون در صورتی که انتخاب شما طراحی وب‌سایت است و ‌می‌خواهید به یک سایت یا موسسه طراحی ‌سایت، کار طراحی سایت خود را بسپارید؛ از ابتدا باید مراحل طراحی آن را بدانید تا بتوانید راحت‌تر با برنامه‌نویس یا طراح سایت ارتباط برقرار کنید. این مراحل بدین ترتیب است:

  1. خرید دامنه

برای باز کردن یک سایت، اولین قدم انتخاب و خرید یک نام دامنه مناسب است. در انتخاب نام دامنه باید بسیار دقت کنید. یک نام دامنه ساده انتخاب کنید که کاربران شما بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند و به خاطر بسپارند.

  1. یک شرکت طراحی وب‌سایت انتخاب کنید.

انتخاب یک تیم یا توسعه‌دهنده در زمینه طراحی وب‌سایت بسیار مهم است. اگر می‌خواهید سایت خود را در زمان نسبتاً کوتاه و حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، باید یک تیم خوب و حرفه‌ای استخدام نمایید.

چک لیست‌ها و برنامه‌ها را در ابتدای کار تنظیم کنید تا مطمئن شوید همه چیز طبق برنامه پیش ‌می‌رود. قبل از انتخاب تیم طراحی وب‌سایت حتماً بررسی‌های لازم را انجام دهید. چون نمی‌توانید طراحی را وسط کار به تیم دیگری واگذار کنید. چرا که این عمل زمان زیادی از شما می‌برد.

  1. تهیه سند

کسب و کار خود را به صورت قانونی ثبت کنید و مجوز فروش اخذ نمایید. شما ‌می‌توانید با استخدام یک وکیل با تجربه از تما‌می‌ قوانین به درستی مطلع شوید و کمک بگیرید. از ابتدا این کار را انجام دهید و مسیرتان را ادامه دهید.

  1. مشخصات پلتفرم تجارت الکترونیک و میزبان وب

برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه، یک پلتفرم تجارت الکترونیک را انتخاب کنید. ‌می‌توانید از Shopify، Woo Commerce یا Big Commerce استفاده کنید. اکثر توسعه دهندگان و طراحی وب‌سایت با آن‌ها آشنا هستند و این پلتفرم‌ها برای ایجاد افزونه‌ها و پردازش پرداخت‌ها بسیار مفید می‌باشند.

  1. در نظر گرفتن تم مناسب برای تجارت الکترونیک

‌می‌توانید تم‌های از پیش آماده و خوب را برای طراحی وب‌سایت از ‌سایت‌های مختلف خریداری کنید و در وقت خود صرفه‌جویی نمایید. طرحی را انتخاب کنید که متناسب با کسب و کار شما باشد و به کاربران امکان تعامل خوب را بدهد. انتخاب الگوها در تجربه کاربری بسیار مفید و موثر است. همچنین می‌توانید سایت مورد نظر خود را با طراحی آماده از وب‌سایت تاین خریداری نمایید.

  1. تولید محتوا

اکنون ‌می‌توانید هر آنچه را که ‌می‌خواهید به وب‌سایت خود اضافه کنید. همچنین ‌می‌توانید صفحات، محصولات، پست‌های وبلاگ، عکس، متن، ویدئو و موارد دیگر را به طراحی وب‌سایت آنلاین خود اضافه نمایید. تا مشتریان شما احساس بهتری نسبت به خرید از شما داشته باشند. به عنوان مثال در در طراحی ‌سایت فروشگاهی می‌توانید محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید و مطمئن شوید موضوعی که انتخاب ‌می‌کنید با محصول و مدل کسب‌و‌کار شما مطابقت دارد.

  1. ارائه درگاه پرداخت

قبل از درخواست، مطمئن شوید که یک فرآیند پرداخت امن در وب‌سایت خود ایجاد کرده‌اید. شما نیاز به یک حساب بانکی شفاف دارید تا بتوانید شماره حساب بانکی خود را در اختیار کاربران خود قرار دهید. راه‌اندازی درگاه پرداخت و پردازش کارت اعتباری کمی‌طول ‌می‌کشد، اما نگران نباشید و منتظر بمانید.

  1. تعیین نحوه نگهداری، ارسال و حمل کالا در سایت‌های خدماتی و فروشگاهی

قبل از راه‌اندازی و  طراحی وب‌سایت خود، باید به همه این موارد فکر کنید. هر کدام از این عوامل دارای چندین موضوع هستند که باید از آن‌ها آگاه باشید. ما در سایت تاین بهترین طراحی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم و خیلی راحت می‌توانید سایت مورد نظرتان را به صورت آماده بخرید.

روش خرید سایت از سایت‌های طراحی وب‌سایت

برای داشتن یک وب‌سایت ‌می‌توانید دو کار انجام دهید، یکی طراحی سایت از ابتدا و دیگری خرید یک وب‌سایت از یک سایت و شرکت طراحی وب‌سایت. در روش اول طراحی ‌سایت مستقیما زیر نظر خود شما انجام ‌می‌شود. شما به یک دامنه،‌هاست و فایل‌های سایت نیاز دارید که یک توسعه‌دهنده در راه‌اندازی سایت باید آن‌ها را مدیریت کند.

در روش خرید سایت از شرکت‌های طراحی وب‌سایت، ‌می‌توانید دامنه و سایت خود را از دامنه‌ها و سایت‌های موجود برای فروش انتخاب و خریداری کنید. بنابراین؛ اگر صفحه خاصی را دوست دارید، ‌می‌توانید با مدیر سایت طراح تماس بگیرید و پیشنهاد خرید صفحه را بدهید. همچنین وب‌سایت‌هایی وجود دارند که در این زمینه تخصص دارند. همه افرادی که ‌می‌خواهند سایت خود را بفروشند، سایت خود را برای فروش در این سایت‌ها قرار ‌می‌دهند. ‌می‌توانید به این سایت‌ها سر بزنید و سایت مورد نظر خود را خریداری کنید.

اگر فرصت دارید؛ باید با یک تیم طراحی وب‌سایت حرفه ای قرارداد ببندید و روی طراحی وب خوب خود کار کنید. هزینه خرید سایت و طراحی سایت تفاوت چندانی نداشته و تنها تمایز آن اتلاف وقت است. خرید یک سایت به این معنی است که تمام امکانات و ضروریات که در ذهن داشتید را ممکن است دریافت نکنید و سایتی که برای خرید انتخاب کرده‌اید با آنچه شما ‌می‌خواهید متفاوت است.

خرید سایت

بسیاری از افراد تجربه و مهارت و همچنین ایده‌های بسیار خوبی برای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار دارند، اما به دلیل عدم توانایی مالی قادر به راه‌اندازی کسب‌وکار خود و کسب درآمد نیستند. امروزه با گسترش فضای اینترنت و حضور در دنیای اینترنت، این مشکلات عملا حل شده است و شما به راحتی ‌می‌توانید با اطلاعات بسیار کم و طراحی وب‌سایت مرتبط با کسب‌و‌کار خود، به یک فرد موفق تبدیل شوید.

شروع یک کسب و کار معمول و سنتی مستلزم یک محل فیزیکی است. اما؛ امکان دارد اجاره یا خرید یک فروشگاه به صورت فیزیکی بسیار پرهزینه و حتی غیرقابل دسترس باشد. با این حال، با خرید یا طراحی وب‌سایت از ابتدا، ‌می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و با هزینه کمتری به اهداف خود برسید. با خرید یا طراحی ‌سایت ‌می‌توانید محصولات و کالاهای خود را به صورت آنلاین حراج نموده و به فروش برسانید.

به یاد داشته باشید که تعداد سایت‌های خرید و کسب‌و‌کارهای آنلاین روز‌به‌روز در حال افزایش است. این شرکت‌ها به سرعت در حال رشد و گسترش هستند و روز‌به‌روز شکوفاتر ‌می‌شوند. شما ‌می‌توانید با خرید سایت از تیم‌ها و سایت‌های طراحی وب‌سایت مورد نظر خود، با افزایش فروش و توسعه کسب‌و‌کار و خدمات خود از رقبای خود پیشی بگیرید.

یکی از رایج‌ترین پرسش‌هایی که صاحبان و مدیران کسب‌و‌کار با آن مواجه ‌می‌شوند این است که آیا یک وب‌سایت آماده بخرند یا اینکه خود به طراحی وب‌سایت بپردازند. در ادامه این دو مسئله را بررسی کرده و به آن‌ها جواب خواهیم داد. البته نظر روشنی در این مورد وجود ندارد و بسته به شرایط هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

به طور کلی توصیه ما این است که اگر از نظر بودجه و زمان مشکلی ندارید، از ابتدا دقیقاً مطابق با سلیقه و ترجیحات خود، به طراحی ‌سایت بپردازید. البته انتخاب یک شرکت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای برای طراحی ‌سایت شما هم بسیار مفید خواهد بود، تا بعداً مجبور به تغییر مداوم عناصر اولیه نباشید. توصیه ‌می‌کنیم حتماً در مورد انتخاب شرکت‌ها و سایت‌های طراحی وب‌سایت دقت کافی داشته باشید. ما در سایت تاین بهترین طراحی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم و خیلی راحت می‌توانید سایت مورد نظر خود را به صورت آماده بخرید.

با این حال یادتان باشد که نباید انتظار طراحی سایتی همه چیز تمام را از ابتدا داشته باشید، بلکه باید صبور باشید و قدم به قدم و اصولی پیش بروید.

مزایا و معایب خرید سایت

اگر ‌می‌خواهید سایت را از ابتدا طراحی کنید، باید زمان و هزینه زیادی را صرف کنید. اگرچه در نهایت شما مطابق سلیقه و نیاز خود طراحی مناسبی دارید، اما این پروژه در مقایسه با خرید یک وب‌سایت از شرکت‌ها و سایت‌های طراحی وب‌سایت معایبی نیز دارد، که عبارتند از:

  • معایب سیستم برای مدت طولانی مشخص نیست! چرا که شما وب‌سایت خود را به صورت آماده تحویل می‌گیرید و ارتباط خود را با توسعه‌دهندگان را از دست ‌می‌دهید. این ایرادات بعدا مشخص ‌می‌شود و پول بیشتری برای رفع آن‌ها نیاز خواهید داشت.
  • پس از مدتی ممکن است با حفره‌های امنیتی یا ناامنی مواجه شوید.
  • شما همیشه به طراح سایت وابسته خواهید بود و از این فرصت برای کسب درآمد بیشتر استفاده ‌می‌کنید.
  • به روز‌رسانی نسخه کدنویسی همیشه شما را آزار ‌می‌دهد.
  • همان طور که در بالا ذکر شد، این شامل صرف هزینه و زمان زیادی است.

اکنون به بررسی مزایا و معایب خرید یک وب سایت آماده خرید یک وب‌سایت از شرکت‌ها و سایت‌های طراحی وب‌سایت می‌پردازیم.

البته، این در مورد ایجاد یک سایت آنلاین رایگان یا سیستم‌های مدیریت محتوای عمو‌می ‌نیست، بلکه در مورد پورتالی است که تیم قبلاً ماژول‌هایی برای آن ایجاد کرده و نوشته است و مرتباً به‌روز ‌می‌شود.

با توجه به شرایط، خرید سایت از شرکت‌ها و سایت‌های طراحی وب‌سایت زمانی پیشنهاد ‌می‌شود که در ابتدای کار خود هستید و نمی‌خواهید هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر سایت‌های معروف از همین سیستم‌های آماده و توسعه یافته شروع به کار کردند و با توسعه کسب‌و‌کار آن‌ها را به‌روز نمودند.

به طور کلی؛ اگر زمان و پول برای شما مهم است، برای شروع فعالیت‌تان از یک سایت آنلاین آماده با پشتیبانی یک تیم حرفه‌ای استفاده کنید و تمام وقت و تمرکز خود را بر روی فروش و افزایش ترافیک و بازدید وب‌سایت بگذارید تا کسب درآمد کنید. ما در سایت تاین بهترین طراحی‌ وب‌سایت را در اختیار شما قرار می‌دهیم و خیلی راحت می‌توانید سایت موردنظرتان را به صورت آماده بخرید.

قیمت خرید سایت

موارد زیادی وجود دارد که بر قیمت‌گذاری و مبلغ فروش وب‌سایت تأثیر ‌می‌گذارد. این موارد عبارتند از:

کیفیت طراحی و گرافیک سایت، سرعت وب، رعایت استانداردهای کدنویسی، تعداد توابع درخواستی شما و بسیاری عوامل دیگر که در تعیین مبلغ فروش سایت تأثیر گذارند، اما عموماً به آن‌ها توجه نمی‌شود. بسیار واضح است که هر چه امکانات یک وب‌سایت بیشتر باشد، برنامه‌نویس باید زمان بیشتری را برای کدنویسی صرف کند و هزینه طراحی وب‌سایت نیز بالاتر ‌می‌رود.

سنگ بنای پروژه مرتبط با پول کارفرما بوده و استرس زیادی بر متخصصان طراحی وب‌سایت وارد ‌می‌کند. با توجه به اینکه کدهای نادرست در طراحی ‌سایت هزینه زیادی برای کارفرما دارد، توصیه می‌کنیم هرگز سمت طراحی‌های بیش از حد ارزان نروید، یا مثلاً باید تحلیل و شناسایی الگوریتم‌ها و نقاط ضعف یک پروژه قبل از شروع پروژه انجام شود. این تحلیل نیمی ‌از زمان برنامه‌نویس را ‌می‌گیرد.

در هر صورت توجه داشته باشید که برنامه‌نویسی کار سختی است و نیاز به فکر و نظر زیاد دارد. اگر در طراحی وب‌سایت به برنامه‌نویسی ارزان نیاز دارید، عواقب آن را در نظر بگیرید. زیرا؛ کیفیت و قیمت معمولاً ارتباط نزدیکی با هم دارند. به عنوان نکته پایانی باید بگوییم که در هنگام خرید وب‌سایت سه فاکتور کیفیت، امکانات و پشتیبانی را همیشه به یاد داشته باشید. شایان ذکر است که تاین، بهترین مرجع برای خرید دامنه، سایت و طراحی وب‌سایت است.

جمع‌بندی

در این مقاله از سایت تاین سعی شده است به تما‌می‌ موارد مربوط به طراحی سایت و امکان خرید سایت از شرکت‌های طراحی وب‌سایت بپردازیم. امید که این مقاله برایتان راه‌گشا و مفید بوده باشد. کارشناسان سایت تاین آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات شما هستند. ما در سایت تاین بهترین طراحی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. از این رو؛ خیلی راحت می‌توانید سایت موردنظر خود را به صورت آماده بخرید. با ما در ارتباط باشید تا شما را در طراحی وب‌سایت و خرید سایت مدنظرتان یاری کنیم.

1403-01-21 11:56 ب.ظ