خرید وب سایت

از آنجایی که بیشتر کارهای امروزی از جمله خرید کالاها از طریق اینترنت امکان پذیر است، فروشنده‌ها می‌توانند با استفاده از وب سایت‌های فروشگاهی محصولات خود را با ذکر توضیحات برای کاربران به اشتراک بگذارند. برای داشتن یک وب سایت یا باید 0 تا 100 آن را طراحی کنید و یا وب سایت‌هایی که به درآمدزایی رسیده‌اند را خریداری نمایید. ما در این مقاله قصد داریم درباره خرید وب سایت صحبت کرده و سایتی را به شما معرفی کنیم که بتوانید وب سایت مورد نظر خود را از آن خریداری کنید. برای اینکار نیاز داریم تا تعاریفی از وب سایت را به شما ارائه دهیم.

تعریف وب سایت

اگر قصد خرید وب سایت و یا طراحی آن را دارید تا بتوانید از طریق آن به کسب و کار خود رونق دهید، باید با برخی مفاهیم آشنا باشید. وب سایت در حقیقت یک محیط کاملا آنلاین است که در آن اطلاعات، اسناد و مدارک به صورت متن، تصویر و یا رنگ در قالب بندی خاصی به کاربر منتقل می‌شوند. در حالت کلی می‌توان گفت وب سایت یکی از زیر مجموعه‌های اینترنت است که امکان دسترسی به آن از طریق مرورگر فراهم می‌گردد. وب برای انتقال و با به اشتراک گذاشتن داده‌ها میان کاربران از HTTP استفاده می‌کند. برای دسترسی به وب می‌توانید از انواع مرورگرها شامل Google،  Firefox،  Chrome و Explorer استفاده کنید. تمامی این مرورگرها از طریق یک لینک می‌توانند امکان دسترسی شما به اطلاعات و داده‌ها رافراهم کنند.

خرید وب سایت

انواع وب سایت

قبل از این که اقدام به طراحی و یا خرید وب سایت کنید، باید با انواع آن آشنا شده و مشخص کنید که می‌خواهید چه نوع وب سایتی را داشته باشید. وب سایت‌ها در حالت کلی به چهار دسته فروشگاهی، نمایش محصول، اطلاعاتی و شرکتی تقسیم بندی می‌شوند. وب سایت‌های فروشگاهی معمولا فروشگاه‌های اینترنتی هستند که به خرید و فروش کالا می‌پردازند. این دسته از وب سایت‌ها به سبد خرید، درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین درگاه‌های بانکی مجهز هستند. وب سایت نمایش محصول، دسته‌ای از وب سایت‌ها هستند که تعدادی محصول را با ذکر مشخصات به شما معرفی می‌کنند.

وب سایت شرکتی به معرفی شرکت و رزومه کاری آن می‌پردازد. در حقیقت فروش تولیدات و معرفی آن‌ها از دیگر فعالیت‌های وب سایت‌های شرکتی به شمار می‌روند. وب سایت‌های اطلاعاتی نیز حاوی تعداد بسیار زیادی از اطلاعات عمومی در حوزه‌های مختلف می‌باشد. برای قرار دادن اخبار، اطلاعات عمومی، مطالب پزشکی، زناشویی و… می‌توانید نسبت به خرید وب سایت‌های اطلاعاتی اقدام کنید.

خرید وب سایت یا طراحی آن؟

 امروزه اینترنت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده و انجام بیشتر امور از طریق اینترنت امکان پذیر می‌باشد. در حقیقت وب سایت‌ها بعد از تلویزیون به عنوان مهم‌ترین رسانه‌ها شناخته می‌شوند. به همین دلیل است که افراد با شغل‌های مختلف می‌خواهند یک وب سایت داشته باشند. وب سایت می‌تواند منبع غنی از اطلاعات و یا یک فروشگاه اینترنتی باشد! شما برای رونق کسب و کار خود می‌توانید نسبت به خرید وب سایت اقدام کرده و یا به طراحی 0 تا 100 آن بپردازید.

اگر قصد طراحی وب سایت را دارید، باید هزینه‌های مربوط به طراحی، سئو سایت، خرید هاست و دامنه و… را مد نظر قرار دهید. با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهید شد که خرید وب سایت از طراحی آن بسیار به صرفه‌تر می‌باشد. زیرا برای طراحی و ایجاد یک وب سایت باید هزینه‌های زیادی را متقبل شوید تا ترافیک و کیفیت وب سایت شما در درجه بسیار مناسبی قرار بگیرد. شایان ذکر است که فقط طراحی کردن و یا راه اندازی وب سایت نمی‌تواند برای شما درآمدزا باشد.

برای این که بتوانید یک وب سایت محبوبی داشته باشید و از طریق آن به درآمدزایی و سود دست پیدا کنید، باید روزها، ماه‌ها و شاید سال‌ها تلاش کنید.

تنها ویژگی ساخت وب سایت، انتخاب دامنه و هاست مورد نظر خود و همچنین طراحی دلخواه می‌باشد. علاوه بر این‌ها طراحی سایت می‌تواند نوعی کسب درآمد به شمار رود. شما می‌توانید وب سایت‌های مختلفی را طراحی کرده و بعد از بالا بردن کیفیت آن‌ها، نسبت به فروش وب سایت خود اقدام کنید. در این صورت به درآمدزایی نیز خواهید رسید. اما اگر وقت کافی ندارید، می‌توانید نسبت به خرید وب سایت از سایت‌های خرید و فروش اقدام کنید.

شما می‌توانید از طریق سایت‌های خرید و فروش وب سایت، وب سایت‌هایی را که به درآمدزایی رسیده‌اند را خریداری کرده و با ارتقاء آن‌ها و افزایش کیفیت و ترافیک، درآمد خود را چندین برابر کنید. تاین یک سایت اینترنتی است که به خرید و فروش وب سایت‌ها با موضوعات مختلف می‌پردازد. افراد می‌توانند برای خرید وب سایت و یا فروش آن به این سایت مراجعه کرده و با قرار دادن آگهی خرید و یا فروش وب سایت در آن، وب سایت مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا اقدام به فروش وب سایت خود کنند.

خرید وب سایت از دید سرمایه ‌گذاری!

برخی از افراد ریسک کرده و روی خرید و فروش وب سایت سرمایه گذاری می‌کنند. این افراد معمولا به دنبال خرید وب سایت‌های بی ارزش و یا کم ارزش می‌گردند. به این صورت که وب سایت‌های کم ارزش را خریداری کرده و با حداقل سرمایه خود آن را بهبود می‌دهند. یعنی؛ کیفیت و ترافیک وب سایت را تا حد قابل توجهی بالا برده و سپس همان وب سایت را با بهای بیشتری به فروش می‌گذارند. البته خرید و فروش وب سایت یک کار ریسکی می‌باشد.

خرید یک وب سایت فروشگاهی!

بسیاری از افراد هستند که مهارت و خلاقیت ویژه‌ای در بسیاری از فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های هنری دارند. ولی از آنجایی که پول زیادی برای اجاره یک مغازه ندارند، از انجام آن فعالیت و ایجاد یک کسب و کار جدید منصرف شده‌اند. محبوبیت بالای اینترنت و وجود وب سایت‌ها باعث شده است که این افراد بتوانند با پرداخت هزینه‌های بسیار کم‌تر، نسبت به طراحی و یا خرید وب سایت اقدام کرده و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. شما می‌توانید با استفاده از وب سایت محصولات خود را به فروش بگذارید. همانطور که می‌دانید استفاده از وب سایت‌های فروشگاهی و یا به عبارتی کسب و کارهای آنلاین، روز به روز در حال پیشرفت می‌باشند.

شما می‌توانید با خرید وب سایت فروشگاهی خوب، رقیبان خود را از چرخه رقابت خارج کنید. اگر هزینه و زمان برای شما اهمیت دارد، می‌توانید وب سایت‌های آماده فروشگاهی را خریداری کرده و باقی هزینه‌ها و یا زمان خود را صرف فروش کالا و یا بالا بردن کیفیت و ترافیک سایت کنید.

خرید وب سایت‌های شرکتی، اطلاعاتی و یا نمایش محصول!

اگر قصد فروش کالایی را به صورت اینترنتی و یا آنلاین ندارید، می‌توانید نسبت به خرید وب سایت‌های دیگر اقدام کنید. وب سایت‌های اطلاعاتی معمولا از دسته وب سایت‌های چند موضوعی بوده و بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند. شما می‌توانید موضوعات مربوط به سلامت، پزشکی، اطلاعات عمومی، زندگی و… را در وب سایت خود قرار دهید. وب سایت‌های نمایش محصول نیز به معرفی محصولاتی می‌پردازند که در سایت‌های دیگر به فروش می‌رسند. به عبارت دیگر این دسته از وب سایت‌ها کار تبلیغات محصولات را بر عهده دارند. در صورت فروش هر کالا به شما پورسانتی تعلق می‌گیرد. وب سایت‌های شرکتی نیز به خرید و فروش کالاهای تولید شده توسط شرکت و یا یک مجموعه خاص می‌پردازند. شما می‌توانید نسبت به خرید وب سایت اقدام کرده و کسب و کار پر سود خود را راه‌اندازی کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید وب سایت مورد توجه قرار دهید!

  • قبل از هرچیزی برای خرید وب سایت باید مقدار بودجه و همچنین وقت خود را بسنجید. چقدر از وقت خود را می‌توانید صرف بهبود و درآمدزایی وب سایت کنید؟ چقدر هزینه برای خرید و بالا بردن کیفیت وب سایت کنار گذاشته‌اید؟ این دو سوال، سوالاتی هستند که قبل از خرید وب سایت باید به آن‌ها پاسخ دهید. البته به این نکته هم توجه کنید که همیشه با خرید یک وب سایت جذاب و خوب نمی‌توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید! گاهی با انتخاب و خرید وب سایت‌های کم ارزش و ارتقاء کیفیت آن‌ها سود بیشتری نصیب شما خواهد شد. در حالت کلی بهتر است بگوئیم که خرید و فروش وب سایت در دسته کسب و کارهای پر ریسک قرار گرفته‌اند.
  • جایگاه سایت، دومین نکته‌ای است که باید قبل از خرید وب سایت به آن توجه کنید. در واقع خرید سایتی که هم از دید مخاطب و هم از دید موتور جستجوگر در رتبه قابل قبولی قرار دارد، می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.
  • توجه به وب سایت‌های چند موضوعی از دیگر مسائلی است که بهتر است مورد توجه قرار دهید. سعی کنید وب سایت‌هایی را خریداری کنید که در دسته بندی‌های مختلف درباره موضوعات متنوعی سخن گفته باشند. در واقع بهترین ایده برای خرید وب سایت، وب سایت‌های چند موضوعی می‌باشند.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید وب سایت، توجه به درآمدزایی آن می‌باشد. این معیار در واقع یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید و فروش وب سایت محسوب می‌شود. برخی وب سایت‌ها میزان درآمدزایی خود را یک عدد ثابت و برخی دیگر فاقد درآمد معرفی کرده‌اند. در هر صورت سعی کنید وب سایت‌هایی را خریداری کنید که برای افزایش درآمد از پتابسیل بالایی برخوردار باشند. در این صورت با ایجاد کمی تغییرات در کیفیت، ترافیک و همچنین طراحی سایت، می‌توانید میزان درآمد خود را چندین برابر کنید.
برای رسیدن به درآمدهای بسیار بالا باید هزینه‌های بیشتری را صرف طراحی، کیفیت، سئو و یا ترافیک وب سایت کنید.

نکته قابل توجه این است که هر چه سئو سایت شما قوی‌تر باشد، بازدید آن بیشتر خواهد بود. در نتیجه؛ برای خرید وب سایت پر ترافیک، توجه به سئو سایت خالی از اهمیت نمی‌باشد.

بعد از انتخاب وب سایت

بعد از اینکه وب سایت مورد نظر خود را پیدا کردید، به سرعت تصمیم به خرید آن نگیرید. قبل از خرید وب سایت لازم است پاسخ چندین سوال خود را بیابید. اول اینکه چرا فروشنده قصد فروش وب سایت خود را دارد؟ آیا از وب سایت خود خسته شده ‌است؟ یا وب سایت ارزش مطالب خود را از دست داده است؟ شاید هم به خاطر جریمه توسط گوگل این تصمیم را گرفته باشد. به هر حال بهتر است این سوالات را از خود فروشنده پرسیده و علت را از خود او جویا شوید. بعد از اینکه متوجه علت فروش شدید، بهتر است هر یک از اقدامات زیر را انجام داده و سپس نسبت به خرید وب سایت اقدام کنید.

  • بررسی سطح ترافیک وب سایت
  • امکانات و پشتیبانی‌های وب سایت
  • بررسی مشخصات لینک (لینک کلاه سفید است یا خریداری شده؟)
  • بررسی سئو سایت

هر یک از این فرآیندها را می‌توانید از سایت‌های مختلفی استعلام گرفته و در صورت قابل قبول بودن نتایج، نسبت به خرید وب سایت اقدام کنید.

خرید وب سایت

خرید وب سایت

بعد از اینکه وب سایت مورد نظر خود را پیدا کردید، می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را با فروشنده مطرح کنید. برای اینکه بدانید قیمت سایتی که قصد خرید آن را دارید چقدر است نیز می‌توانید به سایت‌هایی مراجعه کنید که وب سایت‌های مختلف را بر اساس میزان ترافیک، کیفیت، سئو و طراحی قیمت گذاری می‌کنند. اما سایت تاین این امکان را به خریدار می‌دهد تا بتواند قیمت پیشنهادی خود را به فروشنده بگوید و در نهایت به توافق برسند. به همین دلیل است که سایت تاین، از جمله بهترین سایت‌های خرید و فروش وب سایت به شمار می‌رود.

برای فروش وب سایت خود نیز می‌توانید به مجموعه تاین اعتماد کنید. این سایت یک مجموعه قابل اعتماد است که با ایجاد درگاه امن بین خریدار و فروشنده وب سایت، اعتماد طرفین را به خود جلب کرده است. در حقیقت این سایت به صورت شخص ثالث عمل می‌کند. استفاده از شخص ثالث در انجام معاملات باعث می‌شود، انجام معامله، دریافت‌ها و پرداخت‌ها با امنیت بسیار بالایی صورت پذیرد.

خرید و فروش وب سایت از طریق سایت تاین

مجموعه تاین یک مجموعه کاملا اینترنتی است که به خرید و فروش وب سایت‌ های متفاوت و فروش آن‌ها می‌پردازد. بهتر است بگوئیم که؛ سایت تاین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید یک وب سایت مناسب را خریداری کرده و یا وب سایت خود را به فروش برسانید. شما با کلیک روی هر وب سایت می‌توانید مشخصات کلی از آن شامل؛ آدرس سایت، تعداد بازدید روزانه، قدمت سایت، هزینه‌های ماهانه سایت و میانگین درآمد ماهانه را مشاهده کنید. یک شماره تماس نیز برای به توافق رسیدن خریدار و فروشنده روی قیمت نهایی، در مشخصات هر وب سایت درج شده است.

مجموعه تاین با ایجاد یک فضای پرداخت امن باعث شده است، هم خریدار و هم فروشنده یک دریافت و یا پرداخت ایمن داشته باشند. این موضوع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت تاین به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید بدون صرف وقت و با پرداخت هزینه اندک دارای یک وب سایت شوید که به درآمدزایی نیز رسیده باشد، می‌توانید به سایت تاین مراجعه کرده و سپس اقدام به خرید وب سایت نمایید.

1400-11-14 3:38 ب.ظ